Torsdag

Redan!!!!!!!!! Hoho vart tar dagarna vägen!!????

Vägdag igår, ett ynka 0,3 -, men minus iaf.

Syrran och jag har bokat kryssning, på höstlovet tar vi alla våra barn, eller jag tar bara med två och hon tar med sina fyra och så åker vi på en dagskryssning till åland. God mat och taxfree 😉 Samma kväll åker M till åland med sitt jobb så vi möts väl någonstans i skärgården 😉

Förresten, jag fick inte reductil 😦 , eftersom att jag har mina depressionsperioder (inte så allvarliga längre) så får man tydligen inte äta dom, istället fick jag xenical men dom vill jag inte ha, jag har hört så mycket skräckhistorier om dom så jag törs inte..


Min lilla prins 🙂

4 Responses to Torsdag

  1. hallonpajen skriver:

    Ajdå så synd 😦 Ja då är det bara att kämpa för sig själv nu då;) Ja men det kommer du att klara eller hur?
    Sen säger jag grattis till minuset 🙂 Bra jobbat.
    Ja jag har oxå åkt en sådan där kryssning med vårat jobb,men det var ju då över natten. Men kul var det 😉

    Ha det bra
    Kram

  2. hallonpajen skriver:

    Nämen herre gud jag skulle ju säga att pojken var såå sööt 😉

    Kram

  3. Sanna skriver:

    Vilken goding… =) Grattis ett minus är ett minus. Det är inte så kul att stå stil några veckor heller och undrar vad som hänt. Så grattis…..
    Härligt med höstkryssning… så där. Hoppas ni får det trevligt.
    Ps jag har länkat dig med =)
    Ha en underbar helg…
    kram

  4. Sanna skriver:

    Tack! det känns lite pirrigt… Men vägningen kan jag inte göra så mycket åt. För jag äter rätt och motionerar som jag ska göra. Så får kroppen bestämma om jag ska bli glad eller ta dagen som det kommer i morgon.

    Ha en fin dag
    kram Sanna

Lämna en kommentar