Jag hinner

Inte med nånting känns det som! Hela tiden är det något, vilket jag iofs gillar men ibland blir det för mycket. Varenda dag förra veckan var jag iväg, tom onsdagen när jag skulle stannat hemma och städat och fixat, då åkte jag till syrran istället. Men nu är jag sååååå trött.

I fredags var vi på bvc, C fick sina 5 månaders sprutor, det gick jättebra, det är nog värre för mamma … tur att pappa var med den här gången.

Idag var jag i farsta och fikade med en kompis, skulle egentligen passat på att leta bröllopspresent då men så vart det inte, på lördag ska vi på bröllop.

I morgon är det öppna förskolan igen, kul för C, känns inte lika kul för mamma just nu 😉 medan jag ändå håller på att gnälla så kan jag gnälla lite om vikten också, jag tror INTE det blir något minus den här veckan, nu känner jag mig som en flodhäst, men vi får se på onsdag. Då kommer min crosstrainer också 🙂

Nu ska jag kolla skräckis, det är ju skräckvecka på tv 400 den här veckan 🙂

Natti natti!

4 Responses to Jag hinner

  1. Sanna skriver:

    Fniss det brukar faktiskt vara så att det är jobbigaste för föräldrarna.. Sist när Anthon skulle ta sprutan så sa han ingenting men jag satt och lipa. Önskar dig lycka till i morgon vi har ju samma vägdag.. =)
    Kram

  2. hallonpajen skriver:

    Jag önskar dig lycka till i morgon. Och det är verkligen inget roligt när man känner sig svullen,har gjort det ett par dagar och ja tyvärr så blev det + på vågen denna veckan 😦
    Kram

  3. Sanna skriver:

    Lycka till idag vännen! Ska tänka på dig….

  4. Sanna skriver:

    Vill bara önska dig en trevlig helg!
    Kram till dig,,,

Lämna en kommentar